Myślę, że potrzebujemy nie „Strategii walki z COVID19”, a bardziej „Strategii Organizacji Ochrony Zdrowia w czasie pandemii COVID19.” I tego co po niej.
Ani AOTMiT, ani Narodowy Instytut Onkologii nie mają wystarczających kompetencji i zasobów ludzkich, aby samodzielnie przygotować wytyczne.
Pracując nad rolą danych w analizie zjawisk i procesów w ochronie zdrowia, ich jakością i wiarygodnością, natrafiłem na kapitalne narzędzie SkyDemon wizualizacji operacji lotniczych, agregujące wszystkie moje loty i prezentujące je w...
W projekcie ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta kluczowy jest brak odniesienia do kultury bezpieczeństwa, który wynika z błędnego założenia, że można je zagwarantować poprzez nakazy i zakazy oraz...
Powielanie zasad z kodeksu karnego skarbowego w sferze tak wrażliwej i szczególnej jak prawa pacjenta to propozycja niemoralna. 10. Kongres Prawa Medycznego pozostawił we mnie niepewność – niepewność rozwiązań, sytuacji prawnej...